Norsk alarmselskap hyllet som kundefavoritt
Norsk selskap til topps i Spania.
I år var det nok en gang duket for kåringen av kundenes favorittselskaper i Madrid, og norske Sector Alarm stakk av med prisen «Ledere i kundeservice».
Alarmselskapet, som ble startet i Norge, har utvidet til Spania de siste årene.
Prisene ble delt ut på Mirador de Cuatro Vientos i Madrid, og vinnerne får rett til å bruke «Årets kundeservice» som logo i markedsføringen.
Direktør Oliver De La Rica i Sector Alarm var strålende fornøyd med seieren:
– Kundene våre står alltid i sentrum. Å levere enestående service og kvalitet er selve kjernen i det vi gjør, forteller han.
– Vi har utviklet en rekke prosesser og ansatt spesialister for å sikre at alle henvendelser behandles raskt og med den omsorgen hver kunde fortjener, fortsetter han.
Ifølge La Rica meldte Sector Alarm seg på i konkurransen fordi kundeservice er en førsteprioritet.
– Å bli anerkjent som ledende innen kundeservice er unikt for oss. Det er noe vi jobber med hver dag, og kundene setter stor pris på det, uttalte La Rica.