De stakk også av med sølv innen kategorien for digitale innovasjoner.
Reklamekampanjen ble lansert i oktober. Bak står byråene IPG Mediabrands og Proximity BBDO. Reklamene som er vist i over femten forskjellige markeder tilpasser seg det lokale været. Hvis det regner får folk se en reklame med glade badegjester som plasker i vannet, med påskriften «Det andre regnet». Lignende triks brukes om det snør. Og markedsføringen har fungert, skal vi tro kanariske turistmyndigheter. Øygruppen har overgått det spanske gjennomsnittet etter pandemien. Turistene flokker til Kanariøyene igjen.
Denne reklamen for Kanariøyene vant pris.
Vant reklamepris
Reklamen tilpasser seg etter været
Den kanariske reklamekampanjen «Den andre vinteren» har vunnet JCDecaux-prisen for sin kreativitet.
Debatt
Canariavisen – Nyheter fra Gran Canaria, Tenerife, Kanariøyene oppfordrer leserne til saklig debatt!
Tenk over hva man skriver og vis hensyn. Kommentarfeltet overvåkes av våre moderatorer. Grove overtredelser av normal debattskikk kan straffes med utestengelse.
Tenk over hva man skriver og vis hensyn. Kommentarfeltet overvåkes av våre moderatorer. Grove overtredelser av normal debattskikk kan straffes med utestengelse.
Les også