Dette imponerende resultatet er et direkte resultat av RE/MAX UTLAND kontinuerlige innsats for å måle og forbedre kundeopplevelsene gjennom flere år. Ved å fokusere på kvalitet og service har selskapet oppnådd en posisjon som bransjeleder og en uvurderlig ressurs for kundene.
Prioriterer å bygge tillit og troverdighet
REMAX UTLAND har forstått betydningen av å levere eksepsjonell kundeopplevelse og har derfor gjort det til sitt mål å kontinuerlig måle og forbedre denne opplevelsen. Ved å investere i tilbakemeldingssystemer, lytte til kundene og ta tak i tilbakemeldingene har REMAX UTLAND oppnådd en høy grad av tillit og troverdighet blant kundene. Kunder setter spesielt stor pris på den sømløse gjennomføringen av bolighandel fra Norge.
Ofte må kundene jage meglerne
- God kommunikasjon er viktig for å gi kundene en trygg og positiv opplevelse, spesielt i et annet land, sier Sara Nymo (daglig leder i RE/MAX UTLAND). Dessverre er det få meglerhus på Gran Canaria som mestrer akkurat dette optimalt, ofte må kundene jage meglerene for å holde seg oppdatert om boligsalget, og det er ikke bra. Det være seg, når og hvor boligene er annonsert, visninger, de viktige tilbakemeldingene, bud og jevnlig boligsalgsrapporter som viser alle aktivitetene. Uten dette vet ikke boligselgere hva som foregår.
Investerte i teknologi
- Vi har tatt utfordringen på alvor og investert i en sanntidsinformasjonstjeneste, som gir våre boligselgere oppdatert informasjon, og vi er nå den eneste aktøren som er i stand til å levere kontinuerlig informasjonsflyt i boligsalg, uavhengig av pågang og stress.
- Når boligselgere mottok informasjon i sanntid, oppstod det imidlertid en ny utfordring. Kundene hadde blitt vant til øyeblikkelig informasjonsflyt, så det var skuffende å ikke oppleve det samme videre i prosessen med et eksternt oppgjørkontor, samt at vi slet mye med samarbeidet. Når vi omsider fikk byttet oppgjørskontor og synkronisert deres tilbakelmeldingsrutier med oss, gikk alt på skinner og vi mottok mange flere 5- stjerners kundeanmeldelser. Det er også mye artigere å arbeide
som megler når kunder snakker positivt om oss!
Engasjerte og opplærte meglere
En annen viktig faktor som har bidratt til REMAX UTLANDs suksess er deres fokus på opplæring og utvikling av meglere. Selskapet har implementert omfattende opplæringsprogrammer for å sikre at deres team er i stand til å yte den beste servicen til kundene. Meglerne er engasjerte og lidenskapelig opptatt av å skape positive opplevelser for kundene, og dette gjenspeiles i de enestående anmeldelsene:
⭐⭐⭐⭐⭐ Tusen takk for flott oppfølging og raskt salg!
Fikk flott oppfølging hele veien og huset ble solgt i løpet av få uker til en pris vi er veldig fornøyd med.
- Venche
⭐⭐⭐⭐⭐ Den beste eiendomsmegleren noensinne!
Hele prosessen ble ordnet på en profesjonell, effektiv, betryggende og svært imøtekommende måte.
- Ragnhild
⭐⭐⭐⭐⭐ Knirkefritt - Solgt på 4 uker!
Jeg opplever at jeg har fått kyndig og god rådgivning og veiledning fra første dag. Alt i alt er jeg svært fornøyd. Jeg gir REMAX mine beste anbefalinger.
- Monica
Disse utdragene fra ekte kundeanmeldelser er bare noen få eksempler på den utrolige tilbakemeldingen som RE/MAX UTLAND har mottatt.
Les flere kundeanmeldelsene her.
Klar til å selge boligen din med RE/MAX UTLAND?
Kontakt det norskeide meglerhuset i dag for å oppleve eksepsjonell service og få best mulig pris for din eiendom. Deres engasjerte team med norsk og spansk autorisert megler er klare til å veilede deg gjennom hele prosessen og sikre et vellykket boligsalg. RE/MAX finner du i Norge, Gran Canaria og 100 andre land.
Send e-post til [email protected], ring (+47) 40 14 66 75, eller besøk oss i Patalavaca og få hjelp med å realisere din bolighandel!
Nettside: www.utland.remax.es